Garanții

Garanții – Termene și condiții

 Înainte de toate:

Clientul primește în colet un certificat de probă şi garanție (12 luni).
În caz că telecomanda nu funcționează, aceasta se poate returna (colet poștal normal).
Dacă comanda a fost făcută eronat, NU returnăm și valoarea transportului. În caz contrar coletul nu va fi ridicat.
Produsul se returnează doar prin Poșta Română (chiar dacă aceasta a fost livrata cu un alt curier. Expedierea prin curier rapid este opțiunea dumneavoastră).
În cazul în care nepotrivirea ni se datorează vă achităm și contravaloarea transportului (tariful Postei Romane).

 

Garanții Termene și condiții – Portofoliul de produse se modifică în fiecare zi. Imaginile unor produse sunt simbolice. Telecomenzile pot avea culori și design diferit pentru același model. Descrierea produsului este sumară şi nu conține toate modelele pentru care funcționează. Pentru detalii folosiți formularul de contact.

Garantii Termene si conditii

Simplă asemănare cu telecomanda dv nu înseamnă că va și funcționa pe acel aparat.
Totuși, dacă ați comandat-o și nu se potrivește aceasta se poate returna în condițiile de mai sus.
Aceasta se datorează faptului că sunt mai multe modele diferite de telecomenzi (china) în acelaşi tip de carcasă.

S-au găsit în piață la același model de aparat pus în circulație (de lanțurile de magazine), telecomenzi diferite.
Pentru orice situație mai deosebită contactați-ne pe suport online sau telefonic.
Și noi suntem clienții altora. Și pe noi ne deranjează vânzătorii care oferă garanție în glumă, cu condiții imposibile și termene aberante.

Așa încât: îţi vom înlocui produsul sau îl vom schimba cu unul mai bun în cel mai scurt timp posibil câtă vreme este în garanție. La asta se adăugă termenele de expediție pentru localitățile unde s-a expediat prin curierat.
Nu ne vom ține de glume proaste și nici nu vom impune condiții aberante, însă te vom ruga să înțelegi când “mai mult nu se poate”.

Fiecare produs are specificată perioada de garanție și termenii în care aceasta se acordă.
Dacă apare nevoia unei intervenții în garanție contactează-ne și vom fi foarte operativi în rezolvarea oricărei probleme. Îți vom demonstra că se pot face garanții operativ și civilizat.

Garanția se acordă în conformitate cu legile române în vigoare la data cumpărării.
Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu prevederile legilor valabile la data cumpărării.
În cazul lipsei conformității, clientului i se garantează aducerea produsului la conformitate prin reparare sau înlocuirea după caz.

Produsul (telecomanda) livrat conține piese și module electronice care necesită respectarea cu strictețe a condițiilor de punere în funcție, folosire, întreținere, transport, manipulare, și reparații prevăzute în manualul de utilizare al aparatului.

Garanții Termene și condiții – Produsele se considera în afară garanției în următoarele situații:

1. Dacă a suferit șocuri mecanice ce au dus la spargere sau fisurare;
2. Intervenții sau reparații executate de alte persoane decât cele autorizate de producător;
3. Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele indicate de producător;
4. În cazul în care produsul prezintă urme de lichid sau condens;
8. Schimbarea stării originale a produsului;
9. Defectele de orice fel apărute ca urmare a uzurii în limitele normale, ca urmare a folosirii produsului în condiții normale.

Perioada de garanție comercială

este de 12-24 luni de la data cumpărării produsului.
Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs de la predarea produsului pentru reparații și până la predarea acestuia în stare de funcționare către cumpărător.

Acesta va fi notificat în scris sau anunțat telefonic, prin SMS sau e-mail.
În cazul telecomenzilor: dacă aceasta nu funcționează pentru modelul dumneavoastră, o puteți trimite retur, dar să anunțați acesta prin telefon, SMS sau e-mail în momentul expedierii.

Politica de returnare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Returnarea produselor

se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunțarea contractului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. S.C. BRAVICO S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului.

Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Garantii Termene si conditii – Legile aplicabile

telecomenzi-online.ro funcționează conform tuturor prevederilor legale ale statului român, conformându-se dispozițiilor Legii 365/2002 privind comerțul electronic și a Hotărârii de Guvern pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a legii 365 privind comerțul electronic şi a O.G. 130/2000. Conținutul lui este permis spre utilizare și potrivit oricărei zone externe României.

Cei care vizitează site-ul o fac pe propria răspundere și sunt responsabili pentru încălcarea legilor și regulamentelor locale.

Orice tentativă de acces neautorizat la pagină web și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.

1. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, accesoriile și consumabilele aferente, adică acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, softul să nu fi fost modificat sau adăugate noi softuri. Denunțarea de contract se face numai în scris.

Garanții Termene și condiții – Cheltuielile de returnare

vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar sau prin mandat poștal.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.